فکر میکنم خودروسازان غیر از تویوتا چارهای نخواهند داشت جز اینکه برندی مانند لکسوس را راهاندازی کنند و به طور جدی با آن روبرو شوند. ایده های دیگر عبارتند از سوپراسپرت های ساخت خارجی و خودروهای اسپرت مانند پورشه، فراری، لامبورگینی دیابلو، مازراتی، استون مارتین، موستانگ (فورد) و د توماسو پانترا و همچنین بنز و بی ام و. (برخی از BMW قبلا با تویوتا و SUBARU!) و ساخت ژاپن مانند کامیون های بزرگ خارجی، اتوبوس و کمپر، تویوتا، نیسان، مزدا، هوندا، سوبارو، ایسوزو، HINO (هینو موتورز) و غیره. فکر می کنم اگر MITSUBISHI MOTORS محصولات OEM تولید کند، تولید خواهد کرد. در سراسر جهان بفروشد و در سطح بین المللی پذیرفته شود. در مورد قیمت، از ژوئن 2023، 4 میلیون ین تا 8 میلیون ین در هر واحد فروشنده داغ خواهد بود. بازاریابی را امتحان کردم. فقط به عنوان مرجع، بنز یک کمپر 200 میلیون ینی می فروشد و به نظر می رسد سودآور باشد.
برای ایده های دیگر،
خودروسازان غیر از هوندا، و همچنین سازندگان کامپیوترهای شخصی، چاپگرها و لوازم خانگی، به صورت سفارشی (ساخت سفارشی به زبان ژاپنی و انگلیسی)، مانند یک هتل مجلل، با فضای داخلی با اتاق های تئاتر و رنگ های بیرونی سفارشی ساخته شده اند. از جت های خصوصی گرفته تا جت های جامبو آیا اگر بتوان ساخت، فروش و نگهداری OEM را در ژاپن انجام داد، یک تجارت نیست؟
مدیر عامل Aon ماساهیرو ایشیزوکا 090-7555-5011
0 件のコメント:
コメントを投稿