JAPAN.
水素エンジンの秘めたる可能性について。
水素燃料は、ガソリンスタンドの様な所で供給しようとするとガソリンの5倍のコストが掛かるのとマイナス253℃で水素を凍らせておくだけでも燃費がとても悪いと言う主な2つの理由から、テスラモーター社を始め世界的に扱いを取りやめる話で持ち切りで御座います。
しかしながら、1Lで500Km走るバイクは完成しており、水素を凍らせないで、上水道から電気分解で水素を取り出した瞬間に水素エンジン内で爆発させてバッテリーを充電させる方法で、バイクのみならず、ポリタンクに貯めた上水道から電気分解で水素を取り出す装置を複数か大型化するなど工夫する事で、自動車も走らせる事が可能だと思います。TOYOTA自動車には朗報かも知れません。
プラズマジェットエンジンの秘めたる可能性について。
燃料なしに、上水道とバッテリーだけで、上記の応用で、上水道から電気を水素エンジンで作りながら、酸素に電気で作ったプラズマを放出する事でプラズマジェットエンジンの理論となります。
上記内容を
内に追加する予定で御座います。
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ENGLISH.
The hidden potential of hydrogen engines.
There is a lot of talk about the worldwide withdrawal of hydrogen fuel, including Tesla Motors, for two main reasons: hydrogen fuel is five times more expensive than gasoline to supply at places like gas stations, and the fuel consumption is very poor even if hydrogen is frozen at minus 253°C. However, a motorcycle that can run 500 km per liter has been developed.
However, a motorcycle that can run 500 km on 1 liter of hydrogen has already been developed, and it can be used not only for motorcycles but also for cars by using a method of charging the battery by exploding the hydrogen in the hydrogen engine at the moment hydrogen is extracted from the water supply by electrolysis, without freezing the hydrogen. This may be good news for TOYOTA.
The hidden potential of the plasma jet engine.
The theory of the plasma jet engine is to use the hydrogen engine to generate electricity from the water supply without fuel, using only water supply and batteries, and to discharge the plasma generated by the electricity into oxygen.
The above content can be found at
https://aon.tokyo/engine
I will be adding the above information to
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