https://aon.tokyo/engine/
[خودروهای هیدروژنی وقت تلف کردن هستند! ? ]
من از تسلا، هوندا و نیسان منصرف شدم!
جهان اینجاست و از توسعه خودروهای سلول سوختی هیدروژنی است
تنها دلیل رفتن
https://www.facebook.com/masahiro.ishizuka.54/videos/559622205944904
https://xtech.nikkei.com/atcl/nxt/news/18/13258/
---
بررسی کربن زدایی موتورهای دیزلی تجهیزات سنگین موجود با سوخت آمونیاکی MAHLE
شرکت بریتانیایی MAHLE Powertrain در 28 ژوئن 2022 اعلام کرد که در حال انجام پروژه ای برای جایگزینی سوخت مورد استفاده در موتورهای ماشین آلات سنگین از دیزل با آمونیاک است. هدف ما توسعه فن آوری هایی است که از سوخت های کربن صفر یا کم کربن در زمینه هایی مانند معدن، معدن و ساخت و ساز استفاده می کنند. با توسعه روشی که می تواند به عنوان سوخت جایگزین برای موتورهای تجهیزات سنگین موجود بدون تغییرات عمده مورد استفاده قرار گیرد، از تلاش های کربن زدایی صنایعی که از تجهیزات سنگین استفاده می کنند حمایت خواهیم کرد.
ماشینآلات سنگین و ماشینآلات ساختمانی مقدار زیادی انرژی مصرف میکنند و اغلب در محیطهایی دور از شبکههای برق استفاده میشوند و برقرسانی به آنها را دشوار میکند. بنابراین جستجوی سوخت های جایگزین به غیر از سوخت های فسیلی منجر به کربن زدایی می شود.
ماهله با شرکایی مانند Clean Air Power و دانشگاه ناتینگهام برای جایگزینی دیزل با آمونیاک در موتورهای وسایل نقلیه سنگین به عنوان بخشی از پروژه ای که توسط وزارت تجارت، انرژی و استراتژی صنعتی بریتانیا تامین می شود، کار می کند. ما در حال کار بر روی توسعه فناوری هستیم. . آمونیاک دارای زیرساخت های تولید و حمل و نقل به خوبی توسعه یافته است و می توان گفت سوختی با کاربری آسان در زمینه هایی است که توسط درایوهای الکتریکی قابل حمل نیست.
این مطالعه بر دو رویکرد متمرکز است. یکی سیستم دوگانه سوز با موتور 6 سیلندر توربو دیزل است. یک انژکتور به درگاه ورودی موتور موجود تعبیه خواهد شد و آمونیاک به عنوان سوخت اصلی معرفی خواهد شد. قصد دارم به زودی تستش کنم
روش دیگر استفاده از موتور تک سیلندر خود ماهله است. آمونیاک با استفاده از روش احتراق پیش محفظه ای به نام "MAHLE Jet Ignition (MJI)" به جای شمع های معمولی مشتعل می شود. این امر نیاز به منبع احتراق سوخت فسیلی را از بین می برد.
MJI یک روش جرقه زنی جت است که در یک محفظه کوچک موجود در سرسیلندر مشتعل می شود، گاز داغ تولید شده را از طریق یک سوراخ کوچک به محفظه اصلی سوخت می فرستد و مخلوط هوا و سوخت باقیمانده را به سرعت و به طور یکنواخت مشتعل می کند. در نتیجه، سوخت بدون تولید مواد مضر مانند NOx به طور موثر احتراق می شود. بهبود سرعت احتراق توسط MJI می تواند مشکل موتورهایی که از آمونیاک استفاده می کنند را حل کند که به کندی می سوزد.
سوخت آمونیاک باعث صرفه جویی در موتورهای دیزلی می شود…
https://www.facebook.com/masahiro.ishizuka.54/videos/1366403300433351
https://www.linkedin.com/embed/feed/update/urn:li:ugcPost:6969232985275449344
آمونیاک به عنوان یک "حامل انرژی" برای انتقال هیدروژن به عنوان سوخت برای وسایل نقلیه موتور دیزل؟ جذاب به عنوان انرژی نسل بعدی. با اختلاط گاز نیتروژن، آب، کاتالیزور مولیبدن و یدید ساماریم، موفق شدیم با سنتز آمونیاک بدون استفاده از برق یا انتشار دی اکسید کربن، برق تولید کنیم! سوخت هیدروژنی از خودروهای الکتریکی PHEV و تولید برق حذف شده است. در عوض، ما شروع به در نظر گرفتن تولید انرژی سوخت آمونیاک به عنوان حامل هیدروژن و به عنوان سوخت برای موتورهای دیزلی موجود کردیم!
---
[الان نمی توانم بپرسم] تفاوت بین موتور دیزل و موتور بنزینی چیست؟ (1/2 صفحه)
برای خلاصه کردن این مقاله
■ موتورهای دیزلی از روغن سبک استفاده می کنند و موتورهای بنزینی از بنزین به عنوان سوخت استفاده می کنند.
■ موتورهای بنزینی با جرقه شمع مشتعل می شوند اما موتورهای دیزلی خود به خود مشتعل می شوند.
■ موتورهای دیزلی عموماً نسبت تراکم بالاتری دارند
---
0 件のコメント:
コメントを投稿