https://aon.tokyo/engine/
[Водневі автомобілі — марна трата часу! ? ]
Я відмовився від Tesla, Honda та Nissan!
Світ тут і з розробки автомобілів на водневих паливних елементах
єдина причина піти
https://www.facebook.com/masahiro.ishizuka.54/videos/559622205944904
https://xtech.nikkei.com/atcl/nxt/news/18/13258/
---
MAHLE досліджує декарбонізацію існуючих дизельних двигунів важкого обладнання з аміачним паливом
28 червня 2022 року британська MAHLE Powertrain оголосила, що продовжує проект із заміни дизельного палива на аміак, яке використовується в двигунах важкої техніки. Ми прагнемо розробити технології, які використовують паливо з нульовим або низьким вмістом вуглецю в таких сферах, як видобуток корисних копалин, гірнича справа та будівництво. Розробивши метод, який можна використовувати як альтернативне паливо для існуючих двигунів важкого обладнання без серйозних модифікацій, ми підтримаємо зусилля з декарбонізації галузей, які використовують важке обладнання.
Важка техніка та будівельна техніка споживають велику кількість енергії та часто використовуються в середовищах, віддалених від електромереж, що ускладнює їх електрифікацію. Таким чином, пошук альтернативних видів палива, крім викопного, призведе до декарбонізації.
Mahle співпрацює з такими партнерами, як Clean Air Power і Ноттінгемський університет, щоб замінити дизельне паливо аміаком у двигунах важких транспортних засобів у рамках проекту, що фінансується Департаментом бізнесу, енергетики та промислової стратегії Великобританії. Ми працюємо над розвитком технологій. . Аміак має добре розвинену виробничо-транспортну інфраструктуру і, можна сказати, є простим у використанні паливом на полях, які неможливо обробляти електроприводами.
Це дослідження зосереджено на двох підходах. Один — двопаливна система з 6-циліндровим турбодизелем. Інжектор буде модернізовано до впускного отвору існуючого двигуна, а в якості основного палива буде введено аміак. Планую незабаром протестувати.
Інший підхід полягає у використанні власного одноциліндрового двигуна Mahle. Аміак запалюється за допомогою методу форкамерного запалювання під назвою «MAHLE Jet Ignition (MJI)» замість звичайних свічок запалювання. Це усуває потребу в джерелі запалювання викопного палива.
MJI — це струменевий метод запалювання, який запалюється в невеликій камері, розташованій у головці блоку циліндрів, надсилає утворений гарячий газ у основну паливну камеру через невеликий отвір і швидко й рівномірно запалює решту повітряно-паливної суміші. У результаті паливо ефективно спалюється без утворення шкідливих речовин, таких як NOx. Покращення швидкості згоряння за допомогою MJI може вирішити проблему двигунів, які використовують аміак, який горить повільно.
Аміачне паливо рятує дизельні двигуни…
https://www.facebook.com/masahiro.ishizuka.54/videos/1366403300433351
https://www.linkedin.com/embed/feed/update/urn:li:ugcPost:6969232985275449344
Аміак як «енергоносій» для транспортування водню як палива для дизельних транспортних засобів? Привабливий як енергія нового покоління. Змішуючи газоподібний азот, воду, молібденовий каталізатор і йодид самарію, нам вдалося генерувати електроенергію шляхом синтезу аміаку без використання електроенергії та викидів вуглекислого газу! Водневе паливо було вилучено з електромобілів PHEV та виробництва електроенергії. Замість цього ми почали розглядати виробництво енергії з аміачного палива як носія водню та палива для існуючих дизельних двигунів!
---
[Я не можу запитати зараз] Яка різниця між дизельним двигуном і бензиновим двигуном? (1/2 сторінки)
Підводячи підсумок цієї статті
■ Дизельні двигуни використовують легке масло, а бензинові — бензин.
■ Бензинові двигуни запалюються від іскри свічки, а дизельні запалюються спонтанно.
■ Дизельні двигуни зазвичай мають вищий ступінь стиснення
---
0 件のコメント:
コメントを投稿