自動車業界人こだわりの愛機を紹介
自動車業界で活躍する「カーガイ」は、普段どんな愛車に乗っているのだろうか? 今回紹介するのは自動車カスタマイズパーツを販売する「UJ-FACTORY」の代表を務める石橋祐司氏だ。 【画像ギャラリー】内外装ともに徹底的にカスタマイズされたZ32を写真で詳しく見る(全14枚) 初出:HIACE style vol.87付録(一部加筆)
ワンオフのワイドルックZ32フェアレディZ
今回紹介するクルマは、旧車という言い方をするにはおこがましいが、しかし年も経過しており、セミ旧車的存在だ。カスタムの手法が現代的なので余計に古さを感じないのだろうが、石橋氏が購入後数年来ずっと所有し続け、ここまでカスタムを進めた愛機だ。 ボディはワンオフのグラマラスなワイドルックに仕上げられ、カーボンボンネットやFRPのリヤゲートを装備するなどワンオフ三昧。足もとにはワーク製グノーシスのインチにフロント235、リヤ305サイズのタイヤが装着されている。エンジンルームはゴールドでまとめられ、インテリアはヒョウ柄。ガルウイングを採用するなど派手さの上ではこれに勝るものはなし! の1台だ。
ガソリンスタンドで輸入車と間違われる?
コンセプトはクール&ワイド。そのコンセプトが垣間見えるのが、この前後のショットだ。イギリス製のリヤテールランプにワンオフマフラーが只者ではないことを物語っている。 ワイルドに仕上げられた前後フェンダーはオリジナル加工が施される。組み合わせるホイールはワーク・グノーシスGR203の20インチだ。ヘッドライト内にはスワロフスキーをちりばめるという凝りよう。ボンネットはエアアウトレットの形状がカッコ良いカーボン製を装着している。 エンジンルームもゴールドに仕上げるなど、まさに個性のかたまり。だからこそ、手放すこともなく、ずっと乗り続けるそうだ。 インテリアもヒョウ柄でまとめ上げるなど、ここまで仕上げたクルマは旧車とは呼べない? とはいえ、年式などを見てみるとそっちよりだ。 ここまでカスタムをしていると、ガソリンスタンドでも国産車とはわからず、助手席側にスタッフが駆け寄るそうだ。確かにアルアルかも! ノーマル状態で購入し、ここまでカスタマイズをしていったという石橋氏。原寸大のプラモデルですということだ。
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The gull wing "Z32 Fairlady Z" is too far away from Japanese cars. The gull wing "Z32 Fairlady Z" is too far away from Japanese cars.
Introducing the favorite machine of the automobile industry
What kind of car does "Car Guy", who is active in the automobile industry, usually ride? Introducing this time is Mr. Yuji Ishibashi, who is the representative of "UJ-FACTORY" that sells customized automobile parts. [Image gallery] Take a closer look at the Z32, which has been thoroughly customized for both interior and exterior (14 photos in total). First appearance: HIACE style vol.87 Appendix (partially added)
One-off wide look Z32 Fairlady Z
Car to introduce this time, the old car is presumptuous to the say that, but the year also has passed, it is a semi-old car presence. Since the custom method is modern, it may not feel old, but Mr. Ishibashi has been owning it for several years after purchase, and it is a favorite machine that has advanced custom so far. The body is finished in a one-off glamorous wide look, equipped with a carbon bonnet and FRP rear gate, and so on. At the feet, the front 235 and rear 305 size tires are mounted on the inch of Gnostic made by Work. The engine room is gold and the interior is leopard print. There is nothing better than this in terms of flashiness such as adopting gull wings! It is one of.
Is it mistaken for an imported car at a gas station?
The concept is cool and wide. The shots before and after this give a glimpse of the concept. The rear tail lamp made in England shows that the one-off muffler is not the only one. The wild-finished front and rear fenders are original processed. The wheels to be combined are 20 inches of Work Gnostic GR203. Swarovski is studded in the headlights . The bonnet is made of carbon with a cool air outlet shape. The engine room is also finished in gold, which is a lump of individuality. That's why he says he will continue to ride without letting go. Isn't the car finished so far, such as the leopard print on the interior, called an old car? If you customize it so far, you can't tell that it's a domestic car even at a gas station, and the staff will run up to the passenger seat side. Certainly it may be al-al! Mr. Ishibashi said that he purchased it in the normal state and customized it so far. It is a full-scale plastic model.
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鸥翼“Z32 Fairlady Z”离日系车太远了。鸥翼“Z32 Fairlady Z”离日系车太远了。
介绍汽车行业最喜欢的机器
活跃在汽车行业的“车哥”一般坐什么车?这次介绍的是销售定制汽车零件的“UJ-FACTORY”的代表石桥雄二先生。【图片库】仔细看看内外兼修的Z32(共14张)首次亮相:HIACE风格vol.87 附录(部分添加)
一次性宽外观 Z32 Fairlady Z
这次要介绍的车,老车说起来有点冒昧,不过年也过去了,是半老车的存在。由于定制方式很现代,可能不会感觉旧,但石桥先生购买后已经拥有好几年了,它是迄今为止拥有高级定制的最喜欢的机器。车身采用一次性的迷人宽大外观,配备碳纤维发动机罩和玻璃钢后门等。在脚部,前 235 和后 305 尺寸的轮胎安装在 Work 制造的诺斯替英寸上。机舱为金色,内饰为豹纹。在采用鸥翼等闪光方面,没有比这更好的了!它是其中之一。
加油站会不会误认为是进口车?
这个概念很酷很广泛。在此之前和之后的镜头让我们一瞥这个概念。英国制造的后尾灯表明一次性消声器并不是唯一的。野生完成的前后挡泥板是原始加工的。要组合的车轮是 20 英寸的 Work Gnostic GR203。施华洛世奇镶嵌在车头灯上。发动机罩由碳制成,具有冷空气出口形状。机舱也是金色的,很有个性。这就是为什么他说他将继续骑行而不放手。到此为止的车不就是完成了,比如内饰上的豹纹,就叫老车吗?如果到此定制,即使在加油站也看不出是国产车,工作人员会跑到副驾驶座一侧。当然可能是al-al!石桥先生说,他是在正常状态下购买的,定制至今。这是一个全尺寸的塑料模型。
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