2022年8月12日金曜日

IRAN =PERUSHA. پیشنهادات بهبود و نظرات بهبود برای Kenshokai و Morning Wakeup. ماساهیرو ایشیزوکا، شهر آکیرونو، توکیو، برنامه نویس وب، نماینده Aon

من ملحق نشده ام

مربوط به زمانی است که پدرم قبلا عضو آن بود.


در گفتگوی تلویزیونی پدرم که عمدتاً از مؤمنان تشکیل شده است،

من چندین بار با هم تجربیات را در زمان واقعی تماشا کردم، اما فکر کردم که نیاز به بهبود وجود دارد، بنابراین

من در اینجا آن را شرح خواهم داد.


اگر قرار است جلوی افراد زیادی ارائه دهید، معمولاً در مورد تجربیات و مشخصات گذشته خود صحبت می کنید، اما لازم است فیلترینگ اعمال شود. فکر نمی کنم این داستانی باشد که در مقابل آن زیاد صحبت کنید. از مردم، زیرا خوب است که از طریق ابزارهای چت آنلاین در مورد داستان های تاریک مانند آزار و اذیت شدن شخصاً یا فقط با دوستان و رهبران گروه صحبت کنید.


مانند یک سخنرانی عمومی، اگر می خواهید در مورد تجربیات، ایده ها یا به تعبیری تجربیات روشنگرانه خود صحبت کنید، یا اگر می خواهید مشکلاتی را حل کنید که حتی اگر با چند نفر صحبت می کردید نمی توانید آنها را حل کنید. فکر می کنم این نیز باشد. ممکن است. من فکر می کنم بهتر است از ابزارهای چت آنلاین برای بحث و حل مشکلات استفاده کنیم تا اینکه در مقابل مردم سخنرانی کنیم.


من می خواهم به همه آموزش دهم که چگونه یک مشاور همه کاره شوند.

برای سوال کننده، فقط قسمت آغازین،

این یک نقل قول جزئی از کتاب تجارت، "شروع با یک مسئله" است.

به روشی سازنده و مثبت، مانند "چه می شود اگر"


من فکر می کنم مشکل با این موضوع در اینجا واضح و روشن است،

آقای 〇〇 لطفا راه حلی پیشنهاد کنید.

نظرات بهبود، پیشنهادات بهبود و غیره نیز خوب است.

شما چی فکر میکنید؟


پاسخ.

فرضیه سازی کنید و سازنده صحبت کنید.

مهربان و با ملاحظه باشید نه خود محور.

یک تفکر در سطح جهانی بهتر از یک روحیه منزوی است،

از نظر فروش محصول، فروش داخلی برنج و ساکه کساد است.

به عنوان مثال، صادرات نسبت به 10 سال قبل سه برابر شده است.

در بسیاری از موارد، مشکل را می توان با تغییر دیدگاه به خارج از کشور حل کرد.

در بسیاری از موارد، نحوه تفکر تا کنون باریک به نظر می رسد.


مهمانی های بیداری صبحگاهی نیز صبح زود از تجمع بازماندند.

روزهای شنبه و یکشنبه از خوردن صبحانه، ناهار و شام حدود یک ساعت خودداری کنید.

از ساعت 2:00 تا 15:00، چت صوتی در چت تلویزیونی و Discrod یک چت است،

من فکر می کنم نوشتن مشاوره، پیشنهادات بهبود، نظرات بهبود و غیره خوب است.

صرف انتقاد از نخست وزیر و سیاستمداران بی فایده است.

به جای آن، دولت به فناوری اطلاعات و دیجیتالی شدن نیاز دارد.

در نتیجه گفته می شود که معرفی مرکز تماس و اپلیکیشن آنلاین دفتر خدمات کشوری و رژیم غذایی را لغو یا لغو می کند و رژیم آنلاین نیز خوب است.

با کاهش تعداد کارمندان دولت و هزینه نگهداری ساختمان اداری کارمندان دولت،

کسری مالی تبدیل به مازاد مالی، مالی سالم،

ما می‌توانیم بودجه‌ای برای اقداماتی برای مقابله با کاهش نرخ زاد و ولد و پیری جمعیت، بودجه برای اقدامات مقابله با مشکلات بازنشستگی، و بودجه برای سالمندان آزاد در مراحل بعدی زندگی فراهم کنیم.

یک مثال خاص از موفقیت در کاهش زاد و ولد و پیری جمعیت است

در مورد روسیه، اگر سه نوزاد یا بیشتر به دنیا بیاورید، خانه ای به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

در مورد فرانسه، یارانه برای زایمان، شیر، پوشک، لباس زیر نوزاد، لباس، کفش، کالسکه و غیره.

برای هزینه های ساخت مانند مهدکودک و مهدکودک، یارانه اجاره و ... نیازمند بودجه هستیم.

به عنوان یک پیشنهاد، برخی از دبیرستان ها دانش آموزان را ملزم به اخذ گواهینامه رانندگی می کنند.

همه مدارس باید موظف به دریافت گواهینامه رانندگی باشند و یارانه ها باید رایگان باشد.

به نظر من باید برای هزینه خرید ماشین و بنزین به تازه عروس ها یارانه داد.


در یک شرکت، به جای دستورات مدیریت از بالا به پایین، پیشنهادات بهبود از پایین به بالا و نظرات بهبود از طرف تازه واردان، کارگران موقت، کارگران پاره وقت و غیره بیشتر به روی شرکت باز است. برای بقای شرکت مهم است. ما نه تنها در مورد صنعت خودمان صحبت می کنیم، بلکه از اینکه شرکتی در سطح جهانی هستیم که از مرزهای صنعت فراتر می رود، خجالت نمی کشیم.


090-7555-5011

norukia.jp@gmail.com

https://aon.tokyo


https://aon.co.jp

در آماده سازی

0 コメント:

コメントを投稿