PR

 28 червня 2022 року британська MAHLE Powertrain оголосила, що продовжує проект із заміни дизельного палива на аміак, яке використовується в двигунах важкої техніки. Ми прагнемо розробити технології, які використовують паливо з нульовим або низьким вмістом вуглецю в таких сферах, як видобуток корисних копалин, гірнича справа та будівництво. Розробивши метод, який можна використовувати як альтернативне паливо для існуючих двигунів важкого обладнання без серйозних модифікацій, ми підтримаємо зусилля з декарбонізації галузей, які використовують важке обладнання.

«MAHLE Jet Ignition», який спалює аміачне паливо на високій швидкості замість дизельного
«MAHLE Jet Ignition», який на високій швидкості спалює аміачне паливо замість дизельного
(Фото: силовий агрегат MAHLE)
[Натисніть зображення, щоб збільшити]

 Важка техніка та будівельна техніка споживають велику кількість енергії та часто використовуються в середовищах, віддалених від електромереж, що ускладнює їх електрифікацію. Таким чином, пошук альтернативних видів палива, крім викопного, призведе до декарбонізації.

 Mahle співпрацює з такими партнерами, як Clean Air Power і Ноттінгемський університет, щоб замінити дизельне паливо аміаком у двигунах важких транспортних засобів у рамках проекту, що фінансується Департаментом бізнесу, енергетики та промислової стратегії Великобританії. Ми працюємо над розвитком технологій. . Аміак має добре розвинену виробничо-транспортну інфраструктуру і, можна сказати, є простим у використанні паливом на полях, які неможливо обробляти електроприводами.

 Це дослідження зосереджено на двох підходах. Один — двопаливна система з 6-циліндровим турбодизелем. Інжектор буде модернізовано до впускного отвору існуючого двигуна, а в якості основного палива буде введено аміак. Планую незабаром протестувати.

 Інший підхід полягає у використанні власного одноциліндрового двигуна Mahle. Аміак запалюється за допомогою методу форкамерного запалювання під назвою «MAHLE Jet Ignition (MJI)» замість звичайних свічок запалювання. Це усуває потребу в джерелі запалювання викопного палива.

 MJI — це струменевий метод запалювання, який запалюється в невеликій камері, розташованій у головці блоку циліндрів, надсилає утворений гарячий газ у основну паливну камеру через невеликий отвір і швидко й рівномірно запалює решту повітряно-паливної суміші. У результаті паливо ефективно спалюється без утворення шкідливих речовин, таких як NOx. Покращення швидкості згоряння за допомогою MJI може вирішити проблему двигунів, які використовують аміак, який горить повільно.