2022年8月12日金曜日

UKRAINE. Японія не несе жодної відповідальності за воєнні витрати війни між Росією та Україною.

Японія не несе жодної відповідальності за воєнні витрати війни між Росією та Україною.


Війна між Росією та Україною відповідальна за створення президента США Байдена, його другого сина, ООН торговців зброєю та терористів НАТО та Ротшильда. Однак, оскільки Японія не несе відповідальності, ми не оплачуватимемо жодних витрат на війну. ІДІЛ і НАТО, яка є справжньою американською армією ісламських країн і терористів, є злісними. Організація Об’єднаних Націй, торговець зброєю, також є лицеміром, порушником міжнародного права, і її існування ніколи не повинно бути дозволено. Масахіро Ісідзука.




Кейко Кавасо №48 «Сім’я Байденів і брама України, що відроджується: чи правда в глибокій темряві?» Війну між Росією та Україною спричинили президент США Джо Байден, його другий син Хантер Байден, президент України Зеленський та Організація Об’єднаних Націй, торговець зброєю зміст. Вони не просять про припинення вогню, і навіть зараз президент Зеленський дає нам зброю, а президент Байден каже, що постачатиме зброю для НАТО (справжньої армії США). Схоже, Україна стала виставкою зброї.

https://neovisionconsulting.blogspot.com/2022/05/48.html

https://ameblo.jp/genuine-adler-forever/entry-12735146020.html


Я поділився.


https://www.youtube.com/watch?v=mD7uDM4UuSc


Кейко Кавасо №48 "Сім'я Байденів і брама відродження України - чи правда про глибоку темряву?"


 


В Україні досі триває війна. Перш за все, я хотів би висловити щирі співчуття всім людям в Україні, які втратили свої домівки, втратили сім’ї, втратили своїх близьких, втратили дорогоцінне життя. 2:13


З іншого боку, хоч російська влада позиціонує це як оборонну війну, вона не може абсолютно стверджувати факт війни.Люди, які втратили роботу, відомі музиканти та артисти, які були змушені піти у відставку або були звільнені, спортсмени, які були звільнені. дискваліфікований від участі в міжнародних змаганнях. Я хотів би відкрити своє серце народу Росії. 2:50


Я сам вважаю, що японців не варто зараховувати до групового булінгу.


А світ любить етикетки. Росія – зла, Америка – справедлива, і навіть війна наклеєна.


Війна в Іраку прийняла форму хорошої війни. В Україні цього разу до пана Зеленського, який бореться, ставляться як до героя.


А як щодо думки про те, що мислення в термінах дуалізму, як-от проросійське чи новоамериканське, антиросійське чи антиамериканське, саме по собі може викликати промивання мізків?


З ким Росія воює в першу чергу? США, Велика Британія, Європа та НАТО лише надають зброю? А хто на війні заробляє? Принаймні, я вважаю, що така перспектива потрібна. 3:46


 


Я випадково помітив це, коли дивився телевізор, але була розмова між держсекретарем Бейкером і паном Горбачовим за часів Радянського Союзу про те, що НАТО не просунеться на схід навіть на міліметр. Це було 9 лютого 1990 року, але щодо цього: «Такого не було», «Немає такої історії в першу чергу», я думаю, це було телефонне інтерв’ю, але був учений, який говорив про це по телевізору.


Крім того, я чув, що в Інтернеті були люди, які казали: «Немає такої історії».


Я прямо не бачив, але я не дуже хочу підтримувати Путіна, але я хотів би вам сказати одну річ. 4:46




Це архів університету під назвою Центральноєвропейський університет. Цей Центральноєвропейський університет – це університет, заснований паном Путіним і паном Джорджем Соросом, які погано вміють кататися на санках. Серед них зберігся «Документ № 119: Запис розмови між Михайлом Горбачовим і Джеймсом Бейкером 9 лютого 1990 року». Дійсно, у другому та третьому абзацах «американці вважали важливим забезпечити, щоб Радянський Союз і Європа не простягалися ні на дюйм далі на схід від нинішньої військової юрисдикції НАТО». «Є», — каже Бейкер. Насправді, наскільки мені відомо, це не документ, підписаний обома сторонами, тому він не має юридичної сили. Але ця розмова була.


Однак, якщо ви говорите, що такого немає, на що ви дивитесь, щоб стверджувати, що такого немає? Перш за все, я хотів би заперечити проти цього.


Однак я можу сказати ще одне, що це була розмова Горбачова з Радянського Союзу та Сполучених Штатів.


 


Зважаючи на ці речі, я думаю, що пан Путін і його колеги хочуть сказати, що це теж причина, і що вона «не вважається такою, що існувала».


Це відеопромова Путіна 23 лютого на честь Дня оборони країни.


 


«Те ж саме стосується і обіцянки НАТО нашій країні ні на дюйм не простягатися далі на схід. Знову обдурили. Покинули, як кажуть. Дійсно, часто кажуть, що політика – це бруд. Може й так, але не так далеко. Не такий брудний.


Таке шахрайство порушує не лише принципи міжнародних відносин, але, насамперед, загальноприйняті морально-етичні норми. Де справедливість і правда? Є тільки брехня і лицемірство. »


Ось що я кажу. 6:57




До речі, Центр Вільсона в Сполучених Штатах також має запис тієї ж розмови між паном Горбачовим і державним секретарем Бейкером 9 лютого 1990 року.


Я також це бачив, але, на диво, дві сторінки, які, здавалося, торкалися НАТО, були видалені.


Якщо є люди, які кажуть, що такого не було, я вважаю, що вони повинні шукати цю видалену сторінку і тоді говорити. Я вважаю, що це було навмисне та географічно відведене НАТО. Причина в тому, що не було іншого опису НАТО. 7:50




 


У всякому разі, в цьому сенсі про Росію завжди говорили, що вона розв’язала війну на Україні, а не на полі бою, це правда, що вони прийшли проти нас, але на додачу до цього є ще один факт. Це НАТО рухається до єдиного світового уряду, і фактично в НАТО є два типи військових офіцерів і військового персоналу, і це свого роду ситуація подвійного управління. Однак чи знаєте ви, що в основі комуністи військових офіцерів?


 


Коротше кажучи, я думаю, що багато людей мають стереотипне уявлення про НАТО, як «усі допомагають один одному, і це дуже добре». У певному сенсі НАТО зараз керують Сполучені Штати, і мета НАТО, яку я завжди скажімо, це державний капіталізм, це управління національними активами всередині країни Путінська Росія є представником країни, яка має сильну присутність, і вони вважають такі країни ворогами.


А люди, які стоять за НАТО, є ядром світової глибокої держави, включаючи Рокфеллерів, і кажуть, що вони працюють згідно з доктриною Кіссінджера. Усі європейські королівські родини, британський RIIA, Королівський інститут міжнародних відносин, американський CFR , Рада закордонних справ тощо, і я хотів би, щоб ви думали, що військові офіцери НАТО залучені. Я думаю, ви повинні 9:49


 


А тут подивимось По-перше, 23 лютого пан Путін заявив,


«Наприкінці 1980-х Радянський Союз ослаб, а потім повністю розпався...


У результаті існуючі договори та угоди стали фактично неефективними. Умовляння і благання ні до чого. Гегемонія, те, що не подобається людям при владі, називається старомодним, застарілим і непотрібним.


Навпаки, все, що вони вважають за потрібне, підіймається, як істина Страшного Суду, і нав’язується їм насильно, усіма засобами, будь-якою ціною. У тих, хто не погоджується, розбивають коліна. »




Коротше кажучи, якщо припустити, що їхні цінності знаходяться в Росії,


«Це абсолютно не підходить для 21 століття, це не годиться».


21 століття — це ера глобалізму, про що завжди казали посол Мабучі та інші. Однак, навпаки, російська сторона, принаймні адміністрація Путіна, рухається в напрямку «ні». Я думаю, ви можете подумати адміністрації Путіна як боротьби проти Сполучених Штатів, Британії, НАТО та глобалізму. 11:20


Байден виконує в ньому роль прес-секретаря.


 


Здається, я говорив про це минулого разу, але Росія до ери Єльцина, Радянський Союз і Росія після адміністрації Путіна після травня 2000 року різні.




Епоху до пана Єльцина певним чином називають впливом Вашингтона на Радянський Союз і Росію. У певному сенсі, я вважаю, що добре сказати, що адміністрація Байдена, пане Байден, діє як прес-секретар, все ще сподіваючись на це. 12:03


 


До речі, я мало дивлюся телевізор, але чомусь зброю я бачив вперше, і чомусь було так багато зброї, яку я міг побачити за такий короткий проміжок часу. Також НАТО відмовилося встановлювати безпольотну зону над Україною. Пан Байден також сказав, що ніколи не встановить його.


Тобто ми не відмовимося від російських авіаударів по Україні. І справді, пан Зеленський 4 березня сказав, що "НАТО дало зелене світло на подальші авіаудари", але це через те, що військові розвідки західних країн літають на літаках-розвідниках. Я хотів би підтвердити, що це за результати нової зброї.Начебто Сполучені Штати, Велика Британія, Європа надають Україні фінансову допомогу, але я думаю, що ситуація така, що вони навіть продають зброю.Мені здавалося, що вони реклама (зброї) на телебаченні, і однією з них була зброя під назвою Stinger. Її продають Україні США. Це один із видів зброї, який неодноразово з’являвся на телебаченні, наче в рекламі, у вигляді «Міліції все гаразд». (Зображення пропущено) 13:25

І ще одне, Javelin. З коефіцієнтом попадання в 94% він використовується таким чином, що навіть аматори можуть використовувати його.По-перше, Джон Руд, який був обраний виконувачем обов'язків заступника держсекретаря з питань контролю над озброєннями та міжнародної безпеки, працював у Raysheon під час часи Джорджа Буша. Після цього, у жовтні 2017 року, коли пан Трамп був призначений, пан Джон Руд працював у Lockheed Marty National, а пан Руд був старшим віце-президентом. Він був призначений заступником міністра оборони Пентагону з питань політики.


 


Що я хочу сказати, так це те, що цей Javelin, безумовно, є такою кадровою справою в епоху містера Трампа, але коли справа доходить до того, хто його продав, це буде Байден в епоху віце-президента. Українські військові використали 800 американських Javelin для відбиття російських танків. Байден був тим, хто запропонував продаж. Кажуть, що пан Байден також приєднується до лав неоконсерваторів, і така ситуація. 15:09


(зображення зброї пропущено)


 


До речі, 21 лютого з'явилася новина про те, що Китай ввів санкції проти Lockheed Marty, зброї виробництва Lockheed і Raysheon, тобто вони продають зброю на долар і використовують ці дві компанії. Отже, це не дуже елегантний спосіб сказати, але у мене складається певне враження, що я роблю щось на зразок справжнього торговця зброєю в Україні.


 


Інша назва, яка з’явилася, – це військовий безпілотник турецького виробництва «Bayraktar TB2» і TB3, але цей новий також має функцію супутникового зв’язку, тому цей турецький безпілотник отримав високу оцінку в Інтернеті та газетах. Дивна картинка, що вона продається з великим визнанням, але для нас продаж зброї здається дуже далеким світом, але таким чином здається, що на телебаченні багато реклами. Це продовження нинішня війна в Україні, і я навіть думаю, що це може бути основною метою. 16:47


 


Тут начебто тема трохи не в тему, але хотілося б поговорити про цей дрон. Ту-141 «Стриж» використовувався радянськими військовими в кінці 1970-х і 1980-х роках, але з 2014 року це радянський розвідувальний безпілотник, який використовується українськими військовими. Це дуже великий дрон. 17:19


Цей безпілотник летів з України через Румунію, Угорщину та вниз у Загребі, Хорватія. Ніхто не помер, тому я буду сміятися з цього,


«Безпілотник приземлився біля нашого житла поблизу центру Загреба. Він летів над Румунією, Угорщиною та Хорватією, але ніхто не зрозумів, чому протиповітряна оборона не може його збити.» Ось у чому проблема.


 


А речник міністерства оборони сусідньої Сербії заявив, що прем'єр-міністр Хорватії також дуже розлючений. У Європі люди дивляться футбольні ігри за допомогою супутників і радіють і сумують з приводу результатів, але нікому не вдалося виявити дрони. Цей дрон розміром з монстра МіГ-21. Він так довго приземлявся в Хорватії, і сумнівно, що ніхто цього не помітив. Я дізнався, що подібні проблеми трапляються навіть не на полі бою. Наразі невідомо, було це навмисно чи ні. 18:47


 


Я бачив веб-сайт JETRO, цікавився, що це за подія, яка насправді приймає Україна, оскільки Україна стала зразком необробленої зброї. Я був приголомшений, побачивши, що більшість виставок у Києві, Україна у вересні цього року, були присвячені продажу зброї.




Це дивовижний факт, одним із яких є подія Unsecurity, Weapons and Security. Щодо тієї події


(пропущено)


Цей захід проводиться вже близько 10 років, але з часів, коли містер Байден був віце-президентом, цей захід, присвячений зброї, неухильно зростає, і Lockheed Marty також включається. 20:24


(пропущено)


Про що йдеться на домашній сторінці події "Зброя та безпека".


«Вторгнення Росії в Україну в 2014 році призвело до щорічного збільшення бюджету на оборону та безпеку, відновлення військової інфраструктури, розвиток оборонної промисловості, розширення військово-технічного співробітництва та зміцнення обороноздатності та безпеки країни. Вперше продемонстровано на виставка українських виробників, оборонна продукція, представлена ​​іноземними партнерами, зараз використовується українською армією у війні на сході України.8 Роки бойового досвіду завжди супроводжуються модернізацією існуючих систем озброєння та розробкою нових».22 :01


 


Ви написали, що війна триває вже вісім років!


Посол Мабучі говорив це давно, а я не писав.


Тому вісім років я казав, що на сході України, на Донбасі, я купував [зброю] і модернізував її.


До слова, цього року у заході озброєння та безпеки очікується участь 255 українських компаній.


(пропущено)


 


Те, що Україна весь час нарощувала свої озброєння, це те, що для цієї зброї є подія, ви не можете собі це уявити?


Хтось сказав щось на кшталт «Україна повинна була більше розширити озброєння».


«Ні, це не так. Це Україна весь час мілітаризувалася».


Більше того, я думаю, багато хто знає, що пан Бжезінський стояв за паном Обамою під час адміністрації Обами, іншими словами, він присвятив свої зусилля нейтралізації Росії. 23:55


Тому в такій ситуації була адміністрація Обами та адміністрація Байдена, але принаймні за адміністрації Обами пан Байден шість разів їздив в Україну протягом восьми років свого віце-президентського терміну. І саме ця людина наполегливо рекомендувала нам вступати до НАТО.


А під час державного перевороту 2014 року, відомого як Помаранчева революція, він тричі відвідував Київ і говорив такі круті речі, як «Сполучені Штати ніколи не погодяться з незаконною окупацією Криму Росією». До речі, наступного року прем’єр-міністр Абе відвідав Україну на настійне прохання адміністрації Обами. Загалом обіцяно 300 мільярдів ієн великомасштабної допомоги на фінансову підтримку та ремонт очисних споруд.




 


У будь-якому разі пан Байден, який є нині президентом, дуже близький до України, як видно з його свідчень.


Віктор Шокін. Колишній Генеральний прокурор України. За часів пана Порошенка я був генпрокурором трохи більше року, але у вересні 2019 року, коли пан Зеленський став президентом і за часів пана Трампа, я дав присягу, а їх 12 .


Причина цього в тому, що в Австрії був арештований український олігарх, і пан Шокін надав свідчення під присягою на підтвердження своєї позиції. Зміст дивує, точніше, це зміст.


«Саме віце-президент Джо Байден представляв Америку у відносинах з Україною», — сказав він.


Цього пана Шокіна відправили у відставку,


"Що стосується ситуації на момент мого звільнення, то це буде у формі подання парламентського повідомлення до Конгресу на прохання президента Плющенка. Президент Плющенко пішов у відставку через тиск з боку урядовців США, особливо з боку віце-президента США Байдена. Байден погрожував затримати 1 мільярд доларів субсидій Україні, поки я не піду у відставку». 26:45


"Офіційною причиною мого звільнення є те, що я не зміг захистити довіру громадськості. Burisma, де син Байдена Хантер Байден був у правлінні, вважає, що його підтримував Джо Байден". і 27:17


"Джо Байден публічно прокоментував моє звільнення, і він зробив це з гордістю. Він звільнив мене. І президент Порошенко не був через патріотизм, він лише відповідав на те, що просили в інтересах американської адміністрації Обами, віце-президента Америки Байдена тощо.» 27:55




 


Я думаю, що є багато людей, які знають цю історію, але я думаю, що всі чують її з української сторони вперше. 28:03


 


Тому я вважаю, що тут це важливо.


Що стосується того, хто такий Хантер Байден, то в 2009 році він став фактичним представником 2TOP, американської інвестиційної компанії Rosemont Seneca Partners.


У 2009 році пан Байден став віце-президентом.


Через кілька років, у грудні 2013 року, ми заснували Bohai Harvest RST, американо-китайський спільний інвестиційний фонд із дочірньою компанією китайського уряду та Банку Китаю, інвестувавши 1 мільярд доларів.


Наступного року, у квітні 2014-го, він обійняв посаду директора української газової компанії Burisma Holdings.З того факту, що випливає т. д., означає, що він пішов з правління.


До речі, кажуть, що він був приватним агентом і адвокатом пана Є Цзяньміна (нині зниклого безвісти), голови China Huaxin Energy (CFFC China Energy), компанії, пов’язаної з Народно-визвольною армією, але цей голова є зараз відсутній.




 


У будь-якому випадку українські ворота сім’ї Байденів дуже складні, тут також замішаний Китай, але ще одним партнером є засновник Burisma Микола Злочевський Екс-міністр екології України


Я хочу сказати: чи олігархи, наближені до пана Путіна, погані люди, а олігархи, наближені до пана Байдена, хороші люди? Я хотів би вас запитати. 30:05




 


До речі, медіа Guardian є одним із лівих ЗМІ у Великій Британії, і я голосно сміявся з того, що написали Guardian.


У нещодавньому номері The Guardian за 27 лютого йшлося про містера Хантера,


«У 2018 році Business Insider повідомляв, що...

Повідомляється, що Хантер Байден вимагав 2 мільйони доларів щорічного хабара в контрольованій Каддафі Лівії під приводом допомоги у відновленні лівійських активів, заморожених адміністрацією Обами. »




 


Крім того, прямо кажучи, є багато інформації, яка вважається пекельним жорстким диском Хантера Байдена, але президент Байден, його батько, сказав, що це не має до цього відношення. достатньо також із великих ЗМІ в Америці.


 


У будь-якому випадку, цей другий син, пан Хантер Байден, отримав величезні багатства завдяки намірам своїх батьків, або він отримав гроші у вигляді гонорарів за консультації, які є іноземним агентом.Є закон про реєстрацію під назвою FARA , що дозволяє агентам, які представляють інтереси іноземних держав "з політичними чи квазіполітичними повноваженнями", розкривати інформацію про їхні стосунки з іноземними урядами, їх діяльність і фінанси. Я вважаю, що нічого не було розголошено. 31:49




 


І, як також писали в Guardian, професор Трасан Тарі з юридичної школи Університету Джорджа Вашингтона сказав,


"Це те, як владна еліта заробляє великі гроші, і Конгрес ніколи серйозно не намагався подолати це. Я постійно це розумію, але я ніколи не бачив нічого подібного до компанії Хантера Байдена. 32:28


 


Чоловік із таким сином є президентом, і все ж таки Америка справедлива? Я хотів би це сказати сам. 32:38


 


Насправді в Україні є порядні люди, які показують американських рядових, і всі вони під санкціями. То яка ситуація, коли ті, хто дає правильні свідчення, підлягають санкціям! Це моя власна думка. 33:00


 


Крім того, я не можу говорити про це детально, але компанія Rosemont Seneca Partners Хантера Байдена з 2009 року відома тим, що інвестувала в місце під назвою Метабіота. Ця Metabiota співпрацює з EcoHealth Alliance, що призведе до лабораторії Ухань,


Щодо того, чим займається ця компанія «Метабіота», я отримав інформацію від російських військових, що це компанія, яка надає різне керівництво українському біологічному науково-дослідному інституту.Про це також сказав посол Росії в ООН в ООН,


Це було відхилено як «немає доказів». 33:54


 


Насправді Організація Об’єднаних Націй каже, що «немає доказів», хоча першоджерела вже поширили, що є десятки українських біолабораторій, до яких причетне Міністерство оборони США. Ось що це означає.


Це залежить від вас, як ви думаєте про це. 34:20


 


Словом, «Росія завжди бреше». 34:32


 




Насправді ця компанія «Метабіота» і інша найбільша компанія «Блек енд Віч» працюють з Українським інститутом біологічних досліджень у зв’язці з Міністерством оборони, це виходить майже як факт. 34:59




 


Крім того, здається, що його видалили з Інтернету, Google тощо, але, здається, це означає, що з того часу його було видалено з Інтернету. У всьому світі є команди, які таким чином відновлюють речі з минулого.


За таких обставин це правда, що компанія його сина Хантера Байдена інвестує в Metabiota, і, перш за все, компанію Metabiota було обрано піонером технологій Всесвітнім економічним форумом минулого року.


Можна сказати, що давоська зустріч обрана серед компаній, які готові обирати. 35:46


 


Засоби масової інформації, звісно, ​​не повідомляють про цю ситуацію, але, схоже, американське агентство займається Агентством зменшення оборонної загрози США. Кажуть, що Агентство зменшення оборонної загрози США надає значне фінансування біологічним дослідженням. Інститут, включаючи цифри та дані. 36:21


 


ВООЗ та інші заявляють, що ризик спалаху поліомієліту в Україні надзвичайно високий, а захворюваність на дифтерію, туберкульоз і кір, особливо кір, зросла у 100 разів, хоча невідомо коли. Я не впевнений, чи це природний вірус, але це спонукає мене думати про нього як про створений людиною. 36:52


 


(Анонс лекції: Перенесено в кінець статті)


 


39:10~


У нас ще залишилося небагато часу, тож коли я думав, у якому регіоні було б добре запитати про НАТО, я подумав, що хтось із колишньої Югославії підійде.


Причина в тому, що Югославія не була ні членом Варшавського договору, ні членом НАТО, і Югославія була повністю знищена НАТО та американськими військовими різними способами, наприклад, конфліктом у Косово.


Тому, можливо, Сербія була тією, яка зазнала страшного удару в цій сфері, особливо НАТО. Я зібрав багато інформації, тому я думаю, що зможу представити її колись у майбутньому. Експерт з безпеки Володимир Петкович, колишній член Народної асамблеї Сербії та колишній співголова Ради оборони та безпеки Сербії та Чорногорії, сказав:


«Після розпаду колишнього Радянського Союзу Україна не тільки не змогла інтегрувати свій власний народ, але й мала олігархів у верхівці кожної держави, у певному сенсі приватизуючи державу, а центральний уряд мав невеликий вплив і силу. також правда, що Україна, як суспільство в цілому, не змогла вчасно та якісно визначити свої пріоритети, наприклад, хто є українці, на захід чи на схід. .Найважливішою причиною є не єдність людей, за якою слідує дуже високий ступінь корупції, як в інших колишніх комуністичних країнах.” рисове поле.


Ця людина неодноразово висвітлював країни колишнього Радянського Союзу, і я вважаю, що зміг передати вам з одного ракурсу, якою країною була Україна. 41:21




Після CM є куток запитань і відповідей.


 


Будь ласка, перегляньте відео далі.



Військова місія Байдена в Україні була перебрана у єврея

https://neovisionconsulting.blogspot.com/2022/05/blog-post_6.html


Додаткове видання [Аналіз міжнародної інформації Кейко Кавасо] через info@kawasoekeiko.jp directresponsemanager.com

2022/05/03 8:48 (3 дні тому)

собі



Це раптово,

ти знаєш цю людину?






Власне, ця людина

цю українську війну

Він важлива особа, яка є ключем до розшифровки...



Ця людина — американський політик.

Аварелл Гарріман.



Аварелл Гарріман

Відомий як Король залізниць Америки

Син Едварда Гаррімана


Під час Другої світової війни,

Велика Британія як спеціальний агент президента

Людина, яка вела переговори з Радянським Союзом,


ти теж у підручнику історії

Я думаю, що я навчився



Але чому більше 30 років тому

мертвий гарріман


цю українську війну

Чи це ключ до розшифровки

Ви можете здивуватися.



Власне, про цього Гаррімана,

не згадується в підручниках історії

Був шокуючий факт...



Це насправді Гарріман

створили Радянський Союз

Це означає бути особистістю.



Це є

Що це означає?



Радянський Союз

Більшовики на чолі з Леніним

Створений російською революцією

Ми вчилися з підручників...



Колишній Стенфордський університет

Дослідник Гуверівського інституту

економіст, історик, письменник

Ентоні С. Саттон


«Радянський Союз був

"заснований і підтримується"


піддається.



крім того,

Сам Аверелл Гарріман,


«Сталін був

 За підтримки та технічної співпраці Сполучених Штатів

«Радянський Союз сказав, що він створений».


Я свідчу про це.



Іншими словами, Гарріман

ненависть до росіян,

Повалити Російську імперію

Я був одним із євреїв...



Однак шокуючий факт

це ще не все...



Боже мій

Гарріман, який почав російську революцію,

Чинний президент США Байден

Насправді був глибокий зв'язок...



Оскільки в 1972 р.

Байдену лише 29 років

Коли його обрали до Федерального сенату,


Як наставник Байдена,

Я навчав цього

Це був Аварелл Гарріман...



З тих пір

Аварелл Гарріман до Байдена

Викладання антиросійської думки,


це відбувається зараз

війни укр

Це спрацьовує...



Така історія,

Хочеш - вір, хочеш - ні.



Однак у цьому бюлетені доставка

Професор Кавазо пояснює правду шоку.



Від Гаррімана, який почав російську революцію

Яка вся картина «політики Росії» залишилася у спадок?



Успадкувавши вчення Гаррімана,

ескалації війни в Україні

Яка мета президента Байдена?



>Перегляньте відео з поясненнями





==================================================

Цей електронний лист надіслано з адреси, призначеної лише для надсилання.

Ми не зможемо відповісти на вашу відповідь.

Зв'яжіться з нами звідси.



Інформація про видавця: Секретаріат видавництва з менеджменту "International Information Analyze".

Видавець: Management Science Publishing Co., Ltd.


Центр підтримки клієнтів видавництва Management Science

(Будні: 10:00-17:00, вихідні та свята вихідні)

13F Osaka International Building, 2-3-13 Azuchicho, Chuo-ku, Осака 541-0052

ФАКС 06-6268-0851

http://www.keieikagakupub.com/support/

Сайт члена https://academy.38news.jp/


----

COVID-19, нова коронавірусна інфекція, контроль президента Байдена, який контролює війну між Росією та Україною, і CSIS, який контролює його другого сина, і третя світова війна, яка може статися в майбутньому, - це Христос Як і передбачено в навчальній Біблії, єврейські капіталісти рухаються.

Єдине, що може зупинити це, це японці, які розмовляють японською мовою, гібридною мовою ізраїльського єврейського івриту та шумерської шумерської мови, які є справжніми спадкоємцями євреїв і шумерів, японський уряд, імператор Японії тощо. Початковий єврей у Німеччині був японцем з темними очима, темним волоссям і розмовляв японською, гібридом івриту та шумерської. Тих людей геноцидували фальшиві євреї по всьому світу, наприклад, у сьогоднішній Німеччині, Америці, Росії та Ізраїлі. Я, Масахіро Ісідзука, є нащадком Кійомаро Вейке, який запропонував імператору перенести столицю до Хейан у 794 році.


Японія Масахіро Ісідзука


---



https://www.youtube.com/watch?v=U5JlLb3Ig88


https://www.facebook.com/masahiro.ishizuka.54/videos/4728893757215554


https://www.linkedin.com/embed/feed/update/urn:li:ugcPost:6927158145341423616


https://video.fc2.com/content/20220503MbGQ7TL6




---


Війну між Росією та Україною розпочали президент Байден та його другий син.



https://youtu.be/uG0047aABDs

https://www.facebook.com/masahiro.ishizuka.54/videos/507861934380768

https://www.linkedin.com/embed/feed/update/urn:li:ugcPost:6925984981752197120


0 コメント:

コメントを投稿