2022年6月13日月曜日

IRAN. (PERUSHA.) "دیوار دوم" که بعد از تولد فرزند دوم مردد است ... تعداد افرادی که آن را احساس می کنند بالاترین است "دلایل روانی" مانند استرس مراقبت از کودک در حال افزایش است. نظر اصلی ماساهیرو ایشیزوکا در مورد اقداماتی برای مقابله با کاهش نرخ زاد و ولد و پیری جمعیت وجود دارد.


اگر یک زن باردار به نوشیدن ادامه دهد، می تواند از آتوپی نوزاد متولد شده جلوگیری کند. Bean Stark Snow Been Star Kumam 3 باکتری اسید لاکتیک M1 90 غلات و ماست که ایمنی را تقویت می کند به نظر می رسد برای کسانی که قبلا آتوپی هستند موثر باشد.


نظر: به عنوان یک اقدام متقابل در برابر کاهش نرخ زاد و ولد و پیری جمعیت، به منظور ایجاد یک نمونه موفق از روسیه و فرانسه، و ایجاد سیستمی که بتواند به عنوان یک کشور حمایت کامل را در هنگام تولد کودک یا پس از زایمان ارائه دهد، به طور قابل توجهی ساختار کارکنان دولت را با دیجیتالی کردن و فناوری اطلاعات بازسازی کرد. توقف ساختمان اداری خدمات ملکی، درخواست مقالات، مناسبت های تشریفاتی و غیره به صورت آنلاین، ساخت قراردادهای الکترونیکی آنلاین، مجوزهای خودرو، کارت های بیمه سلامت ملی، بلیط های مشاوره بیمارستان، کارت های امتیاز، کارت های اعتباری، شماره کارت شماره من نیز شماره تلفن همراه است اگر می خواهید آن را با یک کارت بدون کارت جایگزین کنید و در صورت نیاز به پایگاه داده ابری دسترسی پیدا کنید تا اطلاعات متنی و عکس های ثبت شده صورت را بر روی مانیتورهایی مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها و رایانه های شخصی نمایش دهید یا در صورت تمایل برای اینکه آن را به یک برنامه گوشی هوشمند تبدیل کنید، به مجوز نیاز دارید. برای جلوگیری از جعل، کد QR در محور زمان تغییر می کند و انتهای URL تغییر می کند و آن را مانند یک رمز عبور یکبار مصرف برای پیامک ها می کند و امنیت بالایی را ممکن می کند. خوب است اگر بتوانید آن را در صورت نیاز برای درخواست آنلاین، امضای امضای الکترونیکی و تمدید اجرا کنید. با تبدیل آن به مرکز تماس و دورکاری، هزینه های ملی (هزینه بودجه ملی) به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، کسری بودجه ملی به مازاد تبدیل می شود، منابع مالی ملی تقویت می شود و از یارانه ها و یارانه ها برای افزایش هزینه ها استفاده می شود. تعداد نوزادان به 3 یا بیشتر می توانید در هنگام تولد یک خانه به صورت رایگان بسازید، یا می توانید هزینه خرید و هزینه ساخت زمین مانند هزینه خرید زمین مهد کودک و مهد کودک، پشتیبانی کامل از هزینه ساخت و ساز، هزینه تولد نوزاد، هزینه پوشک، هزینه شیر، لباس، کفش، کیف، هزینه های مراقبت از کودک، هزینه پرستار کودک، حمایت کامل از هزینه های مراقبت از کودک و آموزش و غیره. بیایید همه ضایعات را لغو و حذف کنیم! هزينه اخذ گواهينامه رانندگي بر عهده دولت است و در دبيرستان اجباري است و بايد به باري كه بر دوش دولت است توجه شود، مانند باقيمانده اوراق قرضه و وام.




11 ژوئن 2022 18:40 اخبار مرموز


مشاهده توییت‌ها (45) خواندن خاطرات (5) انتشار محدود (23)

توییت را بررسی کنید نوشتن خاطرات به اشتراک گذاری در فیس بوک

خبر مرموز

بیش از 70 درصد مردم پس از دومین فرزند در عکس، «دیوار دوم» را برای زایمان تردید می کنند * تصویر یک تصویر است (takke_mei/stock.adobe.com)

بیش از 70 درصد از مردم پس از دومین فرزند خود احساس می کنند "دیوار دوم" برای زایمان تردید دارند * تصویر یک تصویر است (takke_mei/stock.adobe.com)

با شیوع ویروس جدید کرونا، سبک زندگی کاملاً تغییر کرده است و ممکن است برای بسیاری از نسل‌های فرزندپرور احساس امنیت طولانی مدت دشوار باشد. بر اساس «نظرسنجی آگاهی زوج های متاهل از زایمان 2022» که با 2955 فرد متاهل در سراسر کشور مصاحبه شده است، چشم انداز خانواده های مربوط به هزینه های زندگی و هزینه های تحصیلی، محیط کار، سن و غیره باید در هنگام زایمان در نظر گرفته شود. بیش از 70 درصد از پاسخ دهندگان در مورد «دیوار دوم» تردید دارند، که بالاترین میزان در نظرسنجی از سال 2014 است. علاوه بر این، کمتر از نیمی از پاسخ دهندگان پاسخ دادند: "من فکر می کنم / می خواهم در آینده زایمان کنم" که کمترین مقدار در 10 سال گذشته است.


[نمودار] چرا "دیوار دوم" را احساس می کنید؟ (به نتایج نظرسنجی مراجعه کنید)


در یک نظرسنجی که توسط 1more Baby cheering party در آوریل 2022 انجام شد، پاسخ هایی از زنان متاهل 20 تا 39 ساله و مردان متاهل 20 تا 49 ساله (مردان دارای همسران زیر 39 سال و 14 سال یا کمتر ازدواج کرده اند) دریافت شد. گفت که گرفتم


در ابتدا، در پاسخ به سوال "آیا فکر می کنید" دیوار دوم وجود دارد؟"، 75.8٪ از پاسخ دهندگان پاسخ دادند "فکر می کنم وجود دارد" که بالاترین مقدار از سال 2014 است که نظرسنجی با گزینه های مشابه انجام شد. بود.


با نگاهی به جنسیت، 68.0 درصد از مردان و 78.6 درصد از زنان پاسخ دادند که "من فکر می کنم وجود دارد / فکر می کنم وجود دارد" و "دیوار دوم" برای زنان جدی تر است. به نظر می رسد وضعیت فعلی که یک موضوع، برجسته شده است.




با توجه به "دلایل احساس دیوار دوم"، با نگاهی به گذار از سال 2014 که بررسی آغاز شد، اگرچه "دلایل اقتصادی" در یک روند نزولی تدریجی است، 73.1٪ از مردم احساس ناراحتی می کنند. از سوی دیگر، «دلایل روانشناختی» (4/42 درصد) از جمله استرس فرزندآوری به تدریج در حال افزایش است و انتظار می‌رود که فضای تنهایی فرزند پروری و شرایط اجتماعی ناپایدار بر زایمان و تربیت کودک تأثیر بگذارد.


در مرحله بعد، میانگین تعداد فرزندان 1.91 است که نسبت به سال گذشته افزایش اندکی داشته است، اما کمتر از 2 نفر است و از سال 2013 به تدریج کاهش یافته است. در مورد «تغییر (افزایش/کاهش) در تعداد ایده آل فرزندان، 14.8 درصد پاسخ «افزایش یافته» و 28.9 درصد پاسخ «کاهش» داده اند.


همچنین از نظر «دلایل کاهش تعداد ایده آل فرزندان»، «به دلیل قدرت بدنی» (7/34 درصد) و «به دلیل درآمد کم» (2/33 درصد) در رتبه های بالایی قرار گرفتند.


با نگاهی به دلایل کاهش «تعداد ایده‌آل فرزندان» بر اساس محرک، کسانی که «تعداد ایده‌آل فرزندان در زمان ازدواج» کاهش یافته‌اند عبارت‌اند از «به دلیل پایین بودن درآمدشان» (37.7 درصد) و «عدم وجود ندارد». چشم انداز افزایش درآمد در آینده". اضطراب در مورد درآمد خود مانند "از" (33.4%) در رتبه بالایی قرار دارد.


از سوی دیگر، کسانی که در «تعداد ایده‌آل فرزندان در زمان زایمان» کاهش داشته‌اند، «به دلیل سخت‌گیری جسمانی» (42.7 درصد) بوده‌اند و «بعد از زایمان احساس می‌کنم جامعه سخت‌تری برای تربیت فرزندان دارم. بیش از آنچه تصور می‌کردم» (36.7%)، به نظر می‌رسد بسیاری از افراد سخت‌گیری فرزندپروری در زندگی روزمره خود را دلیل کاهش می‌دانند، از جمله تربیت کودک یک‌بار و ایجاد تعادل بین کار و تربیت کودک.




با توجه به موارد فوق، هنگام در نظر گرفتن «تعداد ایده آل فرزندان»، موانعی بین «ازدواج» و «زایمان» وجود دارد و بسیاری با مشکل تعادل درآمد در اولی و زندگی روزمره و تربیت فرزند در دومی مواجه هستند. گفت که من توانستم آن را بشنوم.


در مرحله بعد، اگرچه تعداد "من فکر می کنم / می خواهم در آینده زایمان کنم" تقریباً بدون تغییر از آغاز نظرسنجی باقی مانده است، اما برای اولین بار در سال 2021 پس از Korona-ka به زیر 50٪ رسید و کمترین میزان در 2022 در 10 سال گذشته 47.1 درصد از ارزش بود.


این شرکت توضیح داد: «انتظار می‌رود که بار روانی به دلیل اضطراب اجتماعی ناشی از ویروس کرونای جدید، مانند اعلام وضعیت اضطراری در سراسر کشور که بر تعداد نیات زایمان تأثیر می‌گذارد، افزایش یابد.» من هستم.


با توجه به دلیل «فکر نمی‌کنم در آینده زایمان کنم»، 62.4 درصد پاسخ‌دهندگان به «اضطراب مالی (برای تربیت و آموزش هزینه دارد و از بودجه خانوار احساس نگرانی می‌کنم»» پاسخ دادند. با «از قبل» «از فرزندم راضی هستم» (9/45 درصد) و «اضطراب سن» (3/38 درصد) ادامه یافت.


همچنین حتی در بین زوج های متاهل شاغل عادی 57.5 درصد پاسخ داده اند که در آینده به دلیل «بی ثباتی مالی» زایمان نمی کنند و بسیاری از زوج ها صرف نظر از نوع شغل از نظر مالی دچار مشکل هستند. روشن شده است.




از سوی دیگر، در خصوص علت «فکر نمی‌کنم در آینده زایمان کنند» زنان متاهل و بدون فرزند، «اضطراب روان‌شناختی» با 1/62 درصد بالاترین میزان را داشت که بیشتر از «اضطراب اقتصادی» (1/56 درصد) بود. ) گویند که بود.

0 コメント:

コメントを投稿