2022年6月6日月曜日

PERUSHA. (IRAN.) اطلاعاتی که در کتاب های درسی تاریخ ژاپن باستان نوشته نشده است.


ژاپنی شباهت زیادی به سومری و عبری دارد.


ژاپنی ها جانشینان قانونی سومری ها و یهودیان هستند.


---


در آن زمان آقای مونونوبه که از واردات و صادرات کالا به دست می آورد و پر از کالاهای وارداتی بود که امروزه به آن کالاهای برند لوکس می گویند.


می توان گفت که آقای سوگا که آقای مونونوبه را که استاد مذهبی هم بود به چالش کشید، شجاع بود.


---


در ژاپن، که توسط نیروهای متفقین تانگ و سیلا در نبرد باکگانگ شکست خورد، دازایفو تنمانگو مانند GHQ، پایگاه اشغال ژاپن توسط چین و کره شد، و حروف چینی به عنوان بخشی از این سیاست در ژاپن رایج شد. آقای فوجی‌وارا و امپراطور ماموران حکومت ژاپن توسط چین و کره هستند و از پروازهای منظم با کشتی برای ارتباط استفاده می‌شود و به نظر می‌رسد که کارهای مشابه آن هنوز در ژاپن انجام می‌شود. امپراطور واقعی آقای هاتا است و اجداد آقای هاتا کین شی هوانگ چینی هستند و اجداد او از خانواده فرعون در مصر هستند و گفته می شود که از نوادگان قوم یهودی و سومری هستند. من قصد ندارم آقای فوجی‌وارا یا امپراطور را آدم بدی کنم. اگر اشتباه متوجه شده اید، در اینجا عذرخواهی می کنم. ژاپن برای مدت طولانی بدون گذراندن جنگ جهانی سوم تحت تسلط چین و کره بوده است.


با افشای این حقیقت، من دعا می کنم که ژاپن، چین، کره شمالی، روسیه، اوکراین، ایالات متحده، اروپا و غیره مجبور به جنگ جهانی سوم نشوند.




مشاوره برنامه نویس وب و فناوری اطلاعات


نماینده Aon


ماساهیرو ایشیزوکا (MASAHIRO ISHIZUKA) (اجداد در هیانکیو در سال 794 بیرون آمد. ویک نو کیومارو)


https://aon.tokyo

0 コメント:

コメントを投稿